KUNST TIL JUL

Tid:  Ã…pning lørdag 28.november

Innholdsrik juleutstilling.

Oppegård kunstforening arrangerer sin tradisjonsrike juleutstilling i Bibliotekgalleriet 28. november til 15. desember. Kunstnere fra Oppegård og kommunene rundt vil stille ut malerier, grafikk, foto, keramikk, tekstil og smykker. ordfører Thomas Sjøvold åpner utstillingen lørdag 28. november kl. 12.00.

PÃ¥ veggene og i montere vil du finne kunstverk skapt av hele 30 kunstnere. Hvis jeg skal beskrive utstillingen med ette ord, mÃ¥ det bli mangfold, sier Stine Vogt, kunstnerisk leder i foreningen og selv billedkunstner. Det  spennende med slike fellesutstillinger er hvordan kreativiteten gir seg ulike uttrykk hos den enkelte.

Vogt understreker at dette er en salgsutstilling og at prisene er så absolutt overkommelige. Det blir mulig å ta med seg ervervelsen når denne er betalt. Utstillingen har fått navnet "Kunst til jul". Her kan du finne helt spesielle julegaver til dem du er glad i, eller hvorfor ikke til deg selv+